کتاب شهامت مهربان بودن اثر لیزی ولاسکز انتشارات ادبیات معاصر

قیمت اصلی 120,000 تومان بود.قیمت فعلی 80,000 تومان است.

موجود

کتاب شهامت مهربان بودن اثر لیزی ولاسکز انتشارات ادبیات معاصر

ویژگی‌های کتاب:

  • موضوع: روانشناسی/تحول و خودسازی
  • نویسنده: لیـزی ولاسکز
  • مترجم: علی اصغر شجــاعی
  • ناشر: ادبیات معاصر
  • نوع جلد و قطع: شومیز رقعی

جهت خرید بیشتر از تعداد موجودی سایت پیام دهید

ارسال فوری به تمام نقاط کشور

فرصت 7 روزه بازگشت کالا

پشتیبانی 24 ساعته

ارسال رایگان سفارشات

بالای 350 هزار تومان

الیزابت آن «لیزی» وِلاسکِز (Elizabeth Ann “Lizzie” Velásquez‎)، نویسنده و سخنران انگیزشی است. او مبتلا به نوعی بیماری نادر به‌ نام سندرم لیپودیستروفی- پروجروید- شبه مارفان است که مانع از ذخیره‌سازی چربی بدن می‌شود. وضعیت جسمانی او انگیزه‌ای شد تا به یک سخنران انگیزشی تبدیل شود. لیزی، نخستین فرزند از سه فرزند ریتا و گوآدالوپه ولاسکز است که در تاریخ ۱۳ مارس سال ۱۹۸۹ در آستین، تگزاس به دنیا آمد‌.

او چهار هفته پیش از موعد به دنیا آمده و در هنگام تولد، تنها ۱٬۲۱۹ گرم وزن داشت. به گفتهٔ خودش، در بیمارستان به والدینش گفته بودند، دخترتان ممکن است هرگز نتواند چهاردست‌وپا برود، راه برود، حرف بزند، فکر کند، یا هیچ‌کاری را خودش انجام بدهد. مادر و پدر لیزی به پزشکان گفتند: «می‌خواهند نوزادشان را ببینند، او را در آغوش بگیرند، به خانه ببرند، به او عشق بورزند و تمام تلاش و توانایی‌شان را برای خوب بزرگ‌کردنش به کار بگیرند.» او می‌گوید والدینم دقیقاً همین کار را کردند. او در سن ۲۳ سالگی، در حال فراغت از تحصیل در رشته مطالعات ارتباطات از دانشگاه ایالتی تگزاس بود. لیزی ولاسکز کاتولیک بوده و در سخنرانی‌هایش، دربارهٔ اعتقادش به خدا اینگونه گفته‌ است که:

«خداوند به وسیله یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی که به من داده، مرا خوشبخت کرده‌ است و آن نعمت، همان سندرمی است که به آن مبتلا هستم.»

لیزی، دارای برخی از ویژگی‌های فیزیکی مربوط به پیری زودرس همچون نوک بینی تیز و پوست پیرشده است. اما مشکلات او فراتر از این طبقه‌بندی‌ها پزشکی است. وضعیت جسمانی ولاسکز بسیار نادر است، به طوری که تا به حال، تنها دو نفر دیگر با این وضعیت شناسایی شده‌اند. درصد چربی بدن وی صفر بوده و هرگز وزنی بیش از ۲۹ کیلوگرم نداشته‌ است. لیزی قادر به افزایش وزن نبوده و در طول روز باید وعده‌های غذایی بسیار سبکی بخورد. با این حال به بی‌اشتهایی مبتلا نیست. انرژی دریافتی روزانه او حدود ۵۰۰۰ کالری است؛ این در حالی است که میانگین انرژی دریافتی آمریکایی‌ها ۳۷۷۰ کالری می‌باشد. او باید هر ۱۵ دقیقه غذا بخورد، ولی از این غذایی که می‌خورد چربی‌ای در بدنش تولید نمی‌شود.

◼◼◼◻◼◼◼

درباره کتاب

لیزی ولاسکز در این کتاب به خوانندگان نشان می‌دهد که مهربانی تنها یک رفتار اجتماعی نیست، بلکه یک نیروی قدرتمند است که می‌تواند زندگی‌ها را متحول کند و روابط میان افراد را عمیق‌تر سازد. ولاسکز با بیانی صمیمانه و داستان‌های واقعی از تجربیات خود، از خوانندگان می‌خواهد که شهامت نشان‌دادن مهربانی حتی در سخت‌ترین شرایط را داشته باشند. او باور دارد که مهربانی می‌تواند به مقابله با قضاوت‌ها، سوءبرداشت‌ها و حتی نفرت کمک کند.

ولاسکز به مخاطبانش می‌آموزد که چگونه می‌توانند با اعمال کوچک و بزرگ از مهربانی، محیط اطراف خود را تغییر دهند و بر زندگی دیگران تأثیر مثبت بگذارند. او به‌جای تمرکز بر محدودیت‌ها، به اهمیت دیدن‌ پتانسیل‌ها و زیبایی‌های درونی هر فرد می‌پردازد و تأکید می‌کند که هرکسی توانایی ایجاد تغییر را از طریق مهربانی و همدلی دارد. شهامت مهربان‌ بودن‌ به خوانندگان یادآوری می‌کند مهربانی نیازی به شرایط خاص ندارد و می‌تواند در هر لحظه و در هر مکان ابراز شود. کتاب شهامت مهربان بودن به افراد انگیزه می‌دهد تا در مسیر مهربانی قدم بردارند و شاهد تأثیرات عمیق آن در زندگی خود و دیگران باشند.

با مطالعه‌ی کتاب شهامت مهربان بودن اثر لیزی ولاسکز انتشارات ادبیات معاصر، یقین‌ پیدا خواهید کرد که مهربانی فراوان زندگی شما را دگرگون خواهد کرد.

کتاب شهامت مهربان بودن اثر لیزی ولاسکز انتشارات ادبیات معاصر - دومو بوک

کتاب شهامت مهربان بودن اثر لیزی ولاسکز انتشارات ادبیات معاصر

وزن 186 گرم
ابعاد 21 × 15 × 0.5 سانتیمتر
نوع جلد

شومیز

تعداد جلد

یک جلد

قطع

رقعی

نویسنده

لیزی ولاسکز

مترجم

علی اصغر شجاعی

ناشر

نشر ادبیات معاصر

نوع کاغذ

بالکی

تعداد صفحات

184

گروه سنی

بزرگسال

موضوع

تحول, خودسازی, روانشناسی

شابک

9786229746974

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب شهامت مهربان بودن اثر لیزی ولاسکز انتشارات ادبیات معاصر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کالای مرتبط

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب شهامت مهربان بودن اثر لیزی ولاسکز انتشارات ادبیات معاصر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کالاهای پیشنهادی