کتاب اعتماد به نفس اثر برایان تریسی انتشارات بیهق کتاب

قیمت اصلی 220,000 تومان بود.قیمت فعلی 66,000 تومان است.

ناموجود

کتاب اعتماد به نفس اثر برایان تریسی انتشارات بیهق کتاب

ویژگی‌های کتاب:

  • موضوع: روانشناسی/تحول و خودسازی
  • نویسنده: برایان تریسی
  • مترجمان: طیبه سمانی/سید مسعود موسوی
  • ناشر: بیهق کتاب
  • نوع جلد و قطع: شومیز رقعی

جهت خرید بیشتر از تعداد موجودی سایت پیام دهید

ارسال فوری به تمام نقاط کشور

فرصت 7 روزه بازگشت کالا

پشتیبانی 24 ساعته

ارسال رایگان سفارشات

بالای 350 هزار تومان

درباره‌ی نویسنده

«برایان تریسی» نویسنده مشهور و صاحب‌نام کانادایی در زمینه‌ی روانشناسی و تقویت روحیه و اعتماد به نفس، در سال 1944 در کانادا متولد شد. اوایل کار که هنوز برایان به شهرت امروزی خود نرسیده بود بیشتر کتاب‌ها و نوشته‌هایش را به صورت کتاب صوتی در اختیار علاقه‌مندان به خود می‌گذاشت. و بیشتر تمرکزش را به برقراری سمینارها و جلسات خصوصی و عمومی جهت آموزش به کارآموزانش معطوف می‌کرد. او تاکنون هزاران سمینار در اقصی نقاط جهان برگزار کرده و 4 بار نیز در زمانهای مختلف به ایران سفر کرده است. و اطلاعات و دست‌آوردهای عظیمش را در اختیار افراد موفق در ایران قرار داده‌ است.

برایان در سال 1984 شرکت خود را به نام «برایان تریسی اینترنشنال» در شهر ونکوور کانادا تاسیس کرد. و تا به امروز، شرکت وی به ارائه خدماتی در زمینه‌ی فروش و کسب و کار، افزایش اعتماد به نفس و روحیه‌ی فردی، خلاقیت فردی، موفقیت و تحول و … می پردازد. اگر بخواهیم در مورد تعداد سمینارهای برگزار شده‌ی «برایان تریسی» بگوییم، باید به این اشاره کنیم که وی تا کنون در حدود هشتاد کشور در دنیا بیش از پنج هزار سمینار موفق در همه‌ی زمینه‌های روانشناسی و موفقیت و کسب و کار برگزار کرده‌ است. و در برخی از این سمینارها بالای چندهزارنفر شرکت کننده داشته است. به همین جهت است که برخی اورا پادشاه سخن‌وری و موفقیت و تحول می‌دانند.

اعتماد به نفس چیست؟

اغلب مردم معنای واقعی کلمه «اعتماد به نفس» را به خوبی درک نمی کنند … به همین دلیل آن نوع از اعتماد به نفس و خودباوری را که مطلوب و مورد نظر است، در زندگی تجربه نمی کنند چون فکر می کنند اعتماد به نفس یعنی اینکه ایمان و اعتماد به موفقیت هایی که در کارها به دست می آورند. در صورتی که اعتماد به نفس واقعی و حقیقی آن است که قبل از اینکه در کاری موفق شویم، نوعی اعتماد به توانایی خود برای انجام آن کار را داشته باشیم.

انواع اعتماد به نفس

1- اعتماد به نفس رفتاری

اعتماد به نفس رفتاری به معنای قابلیت و توانایی در عمل کردن و انجام دادن کارهاست. از کارهای ساده گرفته تا کارهای سخت همانند جامه عمل پوشاندن به رویاهای تان. این همان نوع از اعتماد به نفس است که مورد نظر اغلب ماست.

2- اعتماد به نفس احساسی و عاطفی

اعتماد به نفس احساسی و عاطفی به معنای توانایی در تسلط و به کنترل درآوردن دنیای احساس و عواطف است. اینکه بدانید چه احساساتی دارید، معنای آنها را بفهمید و بتوانید انتخاب های احساسی درست بکنید و از خود در مقابل درد و رنج روحی و لطمه ها و صدمه های عاطفی محافظت کنید و بدانید چگونه روابطی صمیمی و سالم خلق نمایید.

3- اعتماد به نفس روحی و معنوی

سومین نوع اعتماد به نفس که مهم ترین آنها می باشد، اعتماد به نفس روحی و معنوی است. این نوع از اعتماد به نفس همان اعتماد و ایمان شما به جهان هستی و کل آفرینش و موجودات است. این ایمان روحی که زندگی، هدف و نهایتی مثبت را در پی خواهد داشت و شما به خاطر هدفی اینجا هستید و زندگی چندین ده ساله تان بر روی این کره خاکی هدف و مقصودی را دنبال می کند.

اعتماد به نفس آن است که باور داشته باشید می توانید و توانایی آن را دارید که تمام توان تان را به کار بگیرید و شرایط و اوضاع زندگی را آنگونه که مطلوب و دلخواه شماست، تغییر دهید.

راههای افزایش اعتماد به نفس

1- از خود مراقبت کنید و خواب کافی داشته باشید

2- اهداف واقع بینانه برای خود تعیین کنید

3- به شکست ها به عنوان تجربه نگاه کنید

4- با ترس های خود روبرو شوید

5- به دیگران کمک کنید

و اما نکته‌ی آخر:

6- فراموش نکنید که توکل، اعتماد به نفس ایجاد می‌کند: ایمان از ضروری‌ترین نیازهای زندگی بشری می‌باشد که بدون‌ آن زندگی و ادامه‌ی حیات ممکن نخواهد شد. وقتی که توکل در فضای روح و روان انسان پیاده شد و او با آگاهی و ایمان کامل امورات زندگی خود را به خدای قادر و مهربان سپرد، در این شرایط اعتماد به نفس قدرتمندی را در خود احساس خواهد کرد و از همین جا از موفقیت او کشف می‌گردد. پس میتوان گفت که اعتماد به نفس مولود زیبای توکل به خداست.

در واقع یکی از عوامل پدیدآورنده‌ی اعتماد به نفس همین خداباوری است که در انسان‌های مؤمن مشاهده می‌کنیم. زیرا آنها شخص اعتماددهنده را شخصی با عشق و محبت عمیق یافته و بر او تکیه می‌کنند. و این راز مهم را انبیا و خصوصا امامان معصوم بر انسانها شکافته‌ و راه‌ دستیابی به‌ آن را به‌ خوبی روشن‌ ساخته‌اند.

اگر می‌خواهید از این به بعد با اعتماد به نفس بالاتری زندگی کنید، بنابراین تعلل نکنید. گوشه‌ای بنشینید و شروع به خواندن‌ کتاب اعتماد به نفس اثر برایان تریسی انتشارات بیهق کتاب کنید.

کتاب اعتماد به نفس اثر برایان تریسی انتشارات بیهق کتاب - دومو بوک

کتاب اعتماد به نفس اثر برایان تریسی انتشارات بیهق کتاب

وزن 248 گرم
ابعاد 21 × 15 × 1 سانتیمتر
نوع جلد

شومیز

تعداد جلد

یک جلد

قطع

رقعی

نویسنده

برایان تریسی

مترجم

سید مسعود موسوی, طیبه سمانی

ناشر

انتشارات بیهق کتاب

نوع کاغذ

تحریر-سفید

تعداد صفحات

222

گروه سنی

بزرگسال

موضوع

تحول, خودسازی, روانشناسی

شابک

9786229430880

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب اعتماد به نفس اثر برایان تریسی انتشارات بیهق کتاب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کالای مرتبط

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب اعتماد به نفس اثر برایان تریسی انتشارات بیهق کتاب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کالاهای پیشنهادی