کتاب برادران کارامازوف اثر فئودور داستایوفسکی 2جلدی

قیمت اصلی 780,000 تومان بود.قیمت فعلی 228,000 تومان است.

موجود

کتاب برادران کارامازوف اثر فئودور داستایوفسکی 2جلدی

ویژگی های کتاب:

  • موضوع: رمان/داستان های روسی
  • نویسنده: فئودور داستایوفسکی
  • مترجم: مریم آرمان مقدم
  • ناشر: پارس اندیش
  • نوع جلد و قطع: شومیز رقعی
  • تعداد جلد و صفحات: 772 صفحه

جهت خرید بیشتر از تعداد موجودی سایت پیام دهید

ارسال فوری به تمام نقاط کشور

فرصت 7 روزه بازگشت کالا

پشتیبانی 24 ساعته

ارسال رایگان سفارشات

بالای 350 هزار تومان

درباره نویسنده

فئودور داستایوسکی یکی از برجسته ترین نویسندگان روسیه در قرن نوزدهم بود. او در رمان هایش به مسایل فلسفی و اجتماعی پرداخت و نوعی انسان شناسی عمیق در آثار خود به نمایش گذاشت. رمان های مشهور داستایوسکی شامل “جنایت و مکافات”، “برادران کارامازوف” و “قمارباز” می شوند. و هر کدام به موضوعاتی چون عدالت، عشق، فقر، بیماری عقلی، قانون و بسیاری موضوعات دیگر می پردازند. فئودور نویسنده ای بود که در ادبیات جهان به عنوان یکی از پیشگامان روان شناسی اجتماعی و نمایش دهنده یک تصویر عمیق از شخصیت های انسانی برجسته شناخته می شود.
در کل، فئودور داستایوسکی یک نویسنده ای بود که برای نخستین بار، اجتماع روسیه را به عنوان دیالوگی بین شخصیت هایی با ذهنیت های مختلف در جوامع مختلف معرفی کرد.

درباره کتاب

برادران کارامازوف مشهورترین اثر داستایوفسکی است که نخستین بار به صورت پاورقی در سالهای ۱۸۷۹۸۰- در نشریه پیام آور روسی منتشر شد. گویا این رمان قرار بوده قسمت اول از یک مجموعه سهگانه باشد اما نویسنده چهار ماه بعد از پایان انتشار ،کتاب درگذشت.

داستان کتاب برادران کارامازوف اثر فئودور داستایوفسکی 2جلدی ، ماجرای خانواده‌ای عجیب و شرح نحوه ارتباطی است که بین فئودور کارامازوف پیرمرد فاسد الاخلاق و متمول با سه پسرش به نامهای میتیا، ایوان و آلیوشا و پسر نامشروعش به نام اسمر دیاکوف وجود دارد. برادران کارامازوف رمانی فلسفی است که به طور عمیقی در حوزه الهیات و وجود خدا، اختیار و اخلاقیات می‌پردازد. از زمان انتشار این رمان، داستانش به قدری زیبا بود که توسط بسیاری از اندیشمندان و دانشمندان همانند آلبرت ،انیشتین زیگموند فروید مارتین هایدگر کورت و نگات لودویگ ویتگنشتاین و پاپ بندیکت شانزدهم مورد تحسین قرار گرفته‌ است. و به عنوان یکی از بهترین اثرها در ادبیات جهان شناخته‌ شده‌ است.

گرچه این رمان در قرن نوزدهم نوشته شده است اما بسیاری از عناصر مدرن در آن دیده می شود. داستایوفسکی این رمان را با بسیاری از تکنیکهای ادبی ترکیب کرده است. نویسنده در این ،رمان عقاید خویش را نیز زیر سؤال قرار میدهد به طوری که او نیز به عنوان یکی از شخصیتهای داستان تبدیل می‌شود. برادران کارامازوف سرشار از شخصیت‌پردازی و تحلیل‌های عمیق روان‌شناختی است. اگر تاکنون این رمان شگفت انگیز را نخوانده‌اید، پیشنهاد می کنیم تا در اولین فرصت کتاب برادران کارامازوف اثر فئودور داستایوفسکی 2جلدی را در لیست مطالعه خود قرار دهید و از داستانش لذت فراوان ببرید.

کتاب برادران کارامازوف اثر فئودور داستایوفسکی 2جلدی | دومو بوک

وزن 1400 گرم
ابعاد 21 × 15 × 4 سانتیمتر
نوع جلد

شومیز

تعداد جلد

دو جلد

قطع

رقعی

نویسنده

فئودور داستایوفسکی

مترجم

مریم آرمان مقدم

ناشر

انتشارات پارس‌اندیش

تعداد صفحات

772 صفحه

گروه سنی

بزرگسال

موضوع

داستان های خارجی, رمان

شابک

9786225856653

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب برادران کارامازوف اثر فئودور داستایوفسکی 2جلدی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کالای مرتبط

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب برادران کارامازوف اثر فئودور داستایوفسکی 2جلدی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کالاهای پیشنهادی