کتاب محدودیت صفر اثر جو ویتالی انتشارات شاهدخت پاییز

قیمت اصلی 170,000 تومان بود.قیمت فعلی 46,000 تومان است.

موجود

کتاب محدودیت صفر اثر جو ویتالی انتشارات شاهدخت پاییز

ویژگی‌های کتاب:

  • موضوع: روانشناسی/خودسازی و تحول
  • نویسنده: جو ویتالی
  • مترجم: علیرضا درستیان
  • ناشر: شاهدخت پاییز
  • نوع جلد و قطع: شومیز رقعی

جهت خرید بیشتر از تعداد موجودی سایت پیام دهید

ارسال فوری به تمام نقاط کشور

فرصت 7 روزه بازگشت کالا

پشتیبانی 24 ساعته

ارسال رایگان سفارشات

بالای 350 هزار تومان

درباره کتاب

کتاب «محدودیت صفر» نوشته‌ی «جو ویتالی» نویسنده و یکی از موفق‌ترین و مبتکرترین شهروندان آمریکایی است که با کتاب «محدودیت صفر» به اوج شهرت و محبوبیت رسید. کتاب‌های او بارها به زبان‌های مختلف ترجمه شده و یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان در حوزه موفقیت و تحول است.

شما در کتاب محدودیت صفر اثر جو ویتالی انتشارات شاهدخت پاییز می‌آموزید که چگونه با استفاده از دیدگاه و نگرشی جدید، باقی دیدگاه‌ها را حذف کنید. و بعد به شرایطی می‌رسید که نویسنده نامش را «محدودیت صفر» گذاشته است. به قول خود «جو ویتالی»، این اولین کتابی است که شیوه‌ی هاوایی «هواوپونوپونو»[۱] را بروزرسانی کرده و توضیح می‌دهد. این شیوه به شما کمک می‌کند تا ضمیر ناخودآگاهتان را که منشا همه‌ی محدودیت‌هاست را پاک نمایید و برنامه‌های مخفیانه‌ای که شما را از دستیابی به تمایلاتتان درباره‌ی سلامتی، ثروت، شادی یا چیزهای دیگر منع می‌کند را از بین ببرید.

موضوع محدودیت صفر

جو ویتالی در این کتاب درباره‌ی بازگشت به موقعیت صفر سخن می‌گوید، جایی که به عقیده‌ی او هیچ چیزی نیست ولی هر چیزی ممکن است. در موقعیت صفرهیچ نوع افکار، واژه‌ها، رفتار، خاطرات، برنامه‌ها و باورهایی وجود ندارد. در حقیقت هیچ چیزی وجود ندارد. اصلی‌ترین هدف نگارش این کتاب کمک کردن به افراد برای تجربه تک‌تک لحظات شگفتی‌هاست. درست در همینجا معجزاتی که مخصوص خودتان است برایتان اتفاق می‌افتد. در مقدمه‌ی این کتاب و در صفحه‌ی 10 نویسنده در مورد خود توضیح داده و اتفاقات بسیار جالبی از خود گفته که چطور بدون هیچ تلاش خاصی برای انجام بعضی از وقایع، توانسته موفقیت‌های فوق‌العاده‌ای کسب کند. پیشنهاد می‌کنیم این صفحه را حتما در گالری عکس‌های کتاب مشاهده کنید و مطالعه کنید.

برشی از مقدمه‌ی کتاب

در آخر مقدمه کتاب محدودیت صفر اثر جو ویتالی انتشارات شاهدخت پاییز نویسنده خلاصه‌ی کل این کتاب را در یک جمله‌ی دو کلمه‌ای بیان کرده است و در این مورد نوشته:

در نهایت، خلاصه‌ی این کتاب را می‌توان در یک عبارت بیان کرد، عبارتی که من الان به شما یاد می‌دهم. این عبارت راز نهایی جهان را فاش می‌کند. عبارتی که همین الان به شما می‌گویم: «دوستت دارم». بلیط‌تان را تهیه کنید و بنشینید. قطاری که مقصد آن روح شماست در حال حرکت است.      *دکتر جو ویتالی *

 

[۱] «هواوپونوپونو» روش پاک‌سازی درونی و رها شدن از سیاهی‌ها و زشتی‌ها مبتنی بر بخشش، عشق و دگرگونی می‌باشد. که متعلق به بومیان هاوایی است و به معنی «درست‌کردن اشتباه» می‌باشد.

 

کتاب محدودیت صفر اثر جو ویتالی انتشارات شاهدخت پاییز - دومو بوک

وزن 120 گرم
ابعاد 21 × 15 × 1 سانتیمتر
نوع جلد

شومیز

تعداد جلد

یک جلد

قطع

رقعی

نویسنده

جو ویتالی

مترجم

علیرضا درستیان

ناشر

انتشارات شاهدخت پاییز

نوع کاغذ

بالکی

تعداد صفحات

222

گروه سنی

همه سنین

موضوع

تحول, روانشناسی, موفقیت

شابک

9786226847438

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب محدودیت صفر اثر جو ویتالی انتشارات شاهدخت پاییز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کالای مرتبط

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب محدودیت صفر اثر جو ویتالی انتشارات شاهدخت پاییز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کالاهای پیشنهادی